Ing. Lenka Slezáková je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, oboru Mezinárodní obchod. Již během studií začala spolupracovat s agenturou pro výzkum trhu, kde po ukončení studia nastoupila na pozici projektové manažerky. Po čtyřech letech strávených na agenturní straně přešla do tabákové společnosti Philip Morris. Zde absolvovala roční pobyt ve Švýcarsku se zaměřením na spotřebitelský výzkum v zemích střední Evropy, kterému se po návratu věnovala pro český a slovenský trh.
Během mateřské dovolené začala přednášet ekonomické a marketingové předměty na soukromé univerzitě v Praze. Po mateřské dovolené nastoupila do společnosti BAT, kde měla na starosti strategické plánování a následně shopper a trade marketing. Od roku 2015 pracuje pro společnost Makro ČR, kde je momentálně ředitelkou marketingu.
V Makro ČR má za sebou řízení různých oddělení – spotřebitelský výzkum, výzkum trhu, analytická oddělení včetně CRM, a posledních sedm let marketing. Jako leader vedla a sestavila několik diverzních týmů. Kromě vedení týmů zodpovídá za řízení celofiremních projektů, mezi kterými je v poslední době nejvýznamnější roční event Makro Czech Gastro Fest.
NÁZEV PŘEDNÁŠKY:
Transformace firmy je náročný proces, během kterého se projevují charaktery lidí, jejich strachy a někdy i boje o pozice. Nicméně každá změna přináší nové výzvy a příležitosti. Tento proces je ještě intenzivnější, když se mění tržní situace, spotřebitelské chování, a do týmu se začleňuje nová generace, lidé různých pohlaví, národností a sexuálních orientací. K tomu přicházejí nové digitální nástroje, možnosti marketingu a komunikace a nová firemní opatření. Na stole přistávají nové projekty, se kterými nemáte předchozí zkušenost.
Můj příspěvek by měl přinést inspiraci, jak se v této situaci nezbláznit, nehroutit se, ale najít si vlastní cestu.